søndag 8. november 2015

Farsdagsgave, Boks med Jagermeister,Peanøtter og en Ølboks.

Heisann! 
Vi har en utfordring gående i November hvor vi vil se maskuline prosjekter. 
Du finner utfordringen Her
Denne månedens sponsor er:

Gründeren bak Scrappehjertet heter Ida.
Scrappehjertet er en ny og spennende nettbutikk,
med mange flotte produkter til scrapbooking, kort og stempling. 

Denne måneden kan du vinne denne flotte premien:




Denne utfordringen varer til den 30.11 for 1 Desember kjører vi igang med Julekalender.

 
Idag har jeg laget en Farsdagsgave. 
Dette er en ekstragave ved siden av så jeg hadde lyst til å lage noe helt annet en vanlig sjokoladeboks.
Jeg har laget en boks hvor jeg har puttet oppi en liten flaske Jagermeister, en ølboks og en pose med salte peanøtter. Det veit jeg kommer til å falle i smak.
Laget også et lollipop kort til å ha oppi.





Bli med på utfordringen da vel. 
Mer om boksen og hva jeg har brukt finner du i bloggen min Her
Klem fra DT May Britt 

1 kommentar: