mandag 16. mai 2016

Nydelig kort-kit fra Scrapomania


 Vi er så heldige
som sponsor.

Denne gangen har jeg,
fått leke meg med dette 
nydelige kort-kitet. 

Kort-kitet inneholder
flere av de nydelige Maja Design
arkene, fra kolleksjonen 
Vintage Romance.
Kitet inneholder også vanilla, mellomblå og burgunder Bazzill,
og div pynt som f.eks:
pyntebånd, forskjellige blomster, charms, ringer, pynte-fugler og fjær.

 *


 Jeg har laget et
foldekort av kitet.

Link til tutorial finnes 


Beskrivelse av hva jeg har
brukt, og flere bilder
kan du se på min blogg.
 

Jeg skal prøve å få laget 
et kort til ut fra kitet,
så følg med :-)

Tusen takk til Scrapomanina 
for sponsing!

Fortsatt god pinse,
ønsker samtidig alle sammen en riktig
fin dag imorgen, 17. mai,
for du skal gå i tog, se på de som går i tog, 
sitte hjemme foran TV'en,
eller kanskje som meg, på jobb :-)
Smil fra DT-Ane Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar