mandag 23. mai 2016

Pl-sider med kit fra Scrapomania

Vi er så heldige å ha Scrapomania som sponsor og denne månden har eg fått kosa meg med dette PL-Kitet. Og gjett om eg har kosa meg :)
Her er det eg fekk i kitet


Eg har laga tre sider av dette kitet, og har fremdelses ein del igjen :) Eg er ikkje dreven innen PL, og kan vel kalle meg ganske så fersk. Men eg får meir og meir sansen for denne måten og lage albumside på.
Første sida mi er frå bilferien vår til Krakow, der vi besøkte Saltgruva.


Neste side er ifrå ferien vår i 2014, her var vi på vei heimatt til Vestlandet og tok oss ein tur innom Aukrustsenteret.

Siste sida er frå ein av fjellturane eg og Mac var på ifjor.


Tusen takk til Scrapomania for sponsing av kit. Vil anbefale å prøve desse kita Scrapomania har.
Ønsker dokke alle ei riktig god veke :)

 Klem DT-Annelen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar