torsdag 6. oktober 2016

Nydelig kortkit fra Scrapomania

DT-teamet til Papirlosjen er så heldige å bli sponsa med kit fra Scrapomania, denne gangen har eg fått kose meg med et fantastisk flott kit!

Lurer du litt på disse kitene, så er det altså mulig å kjøpe enkle kit eller du kan velge å abonnere.
Opplysningene om kitene finner du her. Eg kan anbefale begge kitene selv, dei passer både til nybegynnere og erfarne scrappere. Er du nybegynner så får du litt å starte med og slipper å kjøpe "alt" og er du erfaren så kan du utfordre det selv med å bruke andre ting enn du kanskje selv ville ha kjøpt.

Denne gangen blei eg veldig ivrig å glemte å få ta et skikkelig bilde av selve kitet før eg starta... Kitet inneholdt nydelige mønsterark fra Kort og Godt i en nydelig blågrønn farge. Kartong bazzill var i fargene White og Whirlpool. Ellers var det blomster, kakeservietter, fjær, nøkkel og lås i resin, filmstripe, halvperler, "gullringer", band osv. Har lagt ved et bilde av det som var igjen fra kitet etter at eg var begynt på kortet..

Eg har virkelig utfordra meg selv på dette kortet, her er det lag på lag med papir, mønsterark er både rufsa og knurva før det ble montert.





Som dere ser, det er mer igjen fra kitet så det kommer flere bilder en anna dag!

Klem fra DT- Monica

2 kommentarer:

  1. Nydelige farger og mye spennende i kit'et.

    Det er moro med sånne materialer hvor man må utfordre seg seg litt ekstra. Man må gå litt utenfor egen komfort-sone.

    SvarSlett
  2. Berre heilt herlig Kit i lekre fargar som du har tylla fram nydelege kort av!

    SvarSlett