tirsdag 6. juni 2017

Minialbum - Tenerife 2016

Losjejentene har noen fantastiske sponsorer, en av disse er Scrapomania som sponsor oss med ulike kit! Så i dag vil eg vise dere hva eg har fått å virkelig kose meg med... sukk sier bare eg... Eg har fått ett sett med dies, utklippsark/3D og noen skikkelig lekre mønsterark (som kommer i et eget innlegg). Alt dette er fra Studio Light og i maritim stil, spot on for meg <3
 

Ut av dette så måtte eg bare lage et minialbum fra sommeren i fjor som vi tilbragte på Tenerife. Eg får advare dere med en gang, dette blir bilderas.... så "hold fast":-)

Eg har valgt å plukke ut noen av bildene fra turen våres, slik at det totalt er 10 sider med frem og bakside. Albumet kunne nok vært mange flere sider, men har valgt meg ut et lite knippe.

Størrelsen på albumet er 15 x 20 og eg har brukt Bind it all til å "feste" sammen albumet.
Selve basen til albumet er laga i kraftkartong med kvit bazzill som paneler. Til mønsterark har eg brukt Pion - Legends of the sea.

Fremsiden såg eg for meg ganske raskt skulle være enkel med Tenerife og 2016 på. Der eg har eg brukt den øverste delen av arket Make Waves og brukt deler fra utklipp/3D- arket. Motivet har eg satt 3D-puter på. Teksten og årstallet har eg brukt en dies  i gull foil.

 
 
 

 
Side 2 og 3 har eg valgt å bruke mønsterarket Go west, til pynt har eg her brukt fra utklipp/3D arket og diesen  Romantic summer fra Studio Light og Diver. Eg har også brukt sea animals fra Joy. Sjødyrene er stansa ut fra mønsterarket  Jolly Roger.  
 

På side 3 og 4 har eg brukt Sea grass som mønsterark. Pynten eg har brukt på side 3 er tatt fra utklipp/3D-arket og på teksten var det opprinnelig To the Beach, men klipte vekk to siden lille snuppa allerede sitter på stranda. Kula nede i venstre hjørnet, er "dobbel" slik at det blir en skikkelig effekt 3D-puter under. På venstre side så har eg brukt diesen Bubble circle, den liker eg virkelig godt. Ellers så er teksten oppe i høyre hjørnet klipt ut fra etiketten til utklipp/3D-arket.

 
 
 
 

 
 

Dei neste sidene 5 og 6 har eg brukt mønsterarket swim with me og pynten er fra utklipp/3D- arket. Noe er satt 3D-puter under mens andre ting er limt rett på mønsterarket.


 



På dei to siste bildene var fra en tur vi hadde i Loro Parque, der har eg brukt diesene Seal, Dolphin, Qualle og Diver. Pynten på siste side er tatt fra utklipp/3D- arket.

 
 
 
 

Baksida har eg ikkje gjort noe med enda, litt usikker på om den bare skal være slik. Syns motivet er sååå nydelig i seg selv, at det gjerne ikkje trenger noe. Til baksida har eg brukt mønsterarket Make Waves

 
Da er bilderaset ferdig og håper eg har gitt dere masse inspirasjon og lyst til å lage et album enten av årets eller fjorårets ferie. På Scrapomania finner du hvertfall mye lekkert innen den maritime stilen, enten det er dies, mønsterark eller anna dill.



Klem fra DT-Monica





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar